Partner Panel - aplikacja dla dostawców usług | GPS-Trace

Prowadzisz instalację i sprzedaż trackerów GPS?

Optymalizuj swoją działalność śledzenia GPS z Partner Panel

Optymalizuj swoją działalność śledzenia GPS z Partner Panel

Dzięki Partner Panel możesz:
  • Twórz i zarządzaj kontami w kilku kliknięciach
  • Bądź umieszczony na Mapie Dealerów GPS-Trace
  • Automatyzuj procesy za pomocą Platform API
  • Oznacz aplikację opcjami White Label
  • Akceptuj płatności za pośrednictwem Stripe i PayPal
  • Uzyskaj wsparcie i oferty specjalne od GPS-Trace

Jak zacząć

Get access to CMS

Dostęp do Partner Panel

Manage client accounts

Podłącz klientów

Connected with clients

Zarządzaj klientami

Analyze business

Optymalizuj biznes

Dostęp do Partner Panel

Zarządzaj wszystkimi funkcjami platformy za pomocą Partner Panel. Ustalaj taryfy, korzystaj z API i opcji White Label, dostosowuj aplikacje oraz wspieraj klientów bez wysiłku. Wystawiaj faktury i zbieraj płatności za pomocą Stripe i PayPal – wszystko to z 30-dniowym okresem próbnym.

Podłącz klientów

Szybko twórz i konfiguruj konta klientów w dowolnej aplikacji GPS-Trace. Użyj API do efektywnego zarządzania kontami i automatyzacji. Dostosuj rozwiązania za pomocą opcji White Label, twórz własne plany cenowe i dostarczaj gotowy produkt dostosowany do potrzeb Twoich klientów.

Zarządzaj klientami

Otrzymuj powiadomienia, gdy klienci potrzebują wsparcia, automatyzuj zarządzanie usługami i obsługuj płatności za pomocą Stripe i PayPal. Łatwo blokuj niepłacących i świadcz usługi na najwyższym poziomie bez dodatkowych integracji.

Optymalizuj biznes

Zwiększ efektywność platformy dzięki automatyzacji API, oferując elastyczność w strategiach rynkowych. Zarządzaj kontami klientów efektywnie i uzyskuj szczegółowe statystyki. Wzmacniaj swoją markę za pomocą opcji White Label, zapewniając rozwój biznesu poprzez wyjątkową jakość usług.

Funkcje

Feature slide Przyjazny interfejs
Feature slide White labeling
Feature slide Platform API
Feature slide Proste zarządzanie kontem
Feature slide Dostosowywalne funkcje i limity
Feature slide Szczegółowe raporty rozliczeniowe
Feature slide Statystyki i analiza
Feature slide Rozliczenia klientów Stripe/PayPal
  • 1. Przyjazny interfejs
  • 2. White labeling
  • 3. Platform API
  • 4. Proste zarządzanie kontem
  • 5. Dostosowywalne funkcje i limity
  • 6. Szczegółowe raporty rozliczeniowe
  • 7. Statystyki i analiza
  • 8. Rozliczenia klientów Stripe/PayPal

Odkryj naszą Globalną Społeczność Dealerów

Odkryj naszą Globalną Społeczność Dealerów

Zespół GPS-Trace buduje i wspiera globalną społeczność dealerów oferujących usługi śledzenia GPS klientom na całym świecie.

Dołącz do naszego Mapy Dealerów już dziś, aby zwiększyć widoczność swojego biznesu, przyciągnąć nowych klientów i odblokować możliwości wzrostu. Rozszerz swój zasięg i osiągnij sukces w branży śledzenia GPS.

Adress icon ul. Ozo 12A-5 piętro, LT-08200 Wilno
Skontaktuj się z nami
Nazwa firmy *
Welcome
Dziękuję!
Nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe

FAQ

Partner panel logo Forguard logo

Nasi potencjalni dealerzy to profesjonaliści z następujących dziedzin:

  • Integratorzy, oferujący rozwiązania GPS do monitorowania transportu i zasobów przy użyciu rozwiązań GPS-Trace.
  • Dostawcy usług telekomunikacyjnych, którzy mogą zintegrować nasze rozwiązania, aby oferować usługi monitorowania GPS swoim klientom.
  • Firmy zajmujące się usługami motoryzacyjnymi, które mogą używać naszych rozwiązań do monitorowania stanu i lokalizacji pojazdów podczas konserwacji.
  • Sklepy, serwisy i firmy ochroniarskie, zajmujące się sprzedażą i instalacją sprzętu GPS oraz świadczeniem usług ochrony swoim klientom.

Do współpracy wymagany jest status osoby prawnej lub przedsiębiorcy indywidualnego.

Artykuły na blogu:
Jak rozpocząć działalność w dziedzinie śledzenia GPS w 2024 roku? 
Partner Panel: Funkcjonalność

Jeśli jesteś profesjonalistą w dziedzinie monitoringu GPS i chcesz zostać naszym dealerem, możesz uzyskać dostęp do Partner Panel na jeden z następujących sposobów: 

  1. Zarejestruj się samodzielnie, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie https://partner.gps-trace.com/login.

  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie GPS-Trace (podaj swój e-mail, kraj, nazwę firmy i opisz swoją działalność, w tym planowane działania i bazę klientów).

Post na blogu:
Nasza mapa drogowa partnerów

Wszyscy nasi dealerzy mają dostęp do Partner Panel – specjalnego narzędzia, które umożliwia łatwe tworzenie, konfigurowanie i zarządzanie kontami oraz jednostkami swoich klientów w aplikacjach Forguard i Ruhavik, w tym także korzystanie z platformy API.

Nasz zespół zapewnia pełne wsparcie techniczne podczas pracy z naszym systemem i rozwiązaniami.

Dealerzy mogą opcjonalnie pojawić się na Mapie Dealerów na naszej stronie internetowej, co umożliwia potencjalnym klientom i użytkownikom łatwe znalezienie integratora w swoim regionie.


Więcej szczegółów na temat narzędzi biznesowych GPS-Trace.

Artykuł na blogu:
Panel Partnera: Funkcjonalność

Nasza Mapa Dealerów została stworzona, aby pomóc użytkownikom znaleźć lokalnego integratora, który może dostarczyć kompleksowe rozwiązanie (tracker + karta SIM + nasza aplikacja) lub usługi śledzenia GPS w ich regionie.

Artykuł na blogu:
GPS-Trace: Mapa partnerów

Nasze ceny zależą od używanej funkcjonalności:

1. Forguard i Panel Partnerów.
W tym przypadku naliczana jest stała miesięczna opłata w wysokości 20 euro oraz opłata za aktywowane konta. Koszt za jednostkę, w zależności od wybranej funkcjonalności, wynosi obecnie od 0,3 do 1,9 euro miesięcznie.

2. Ruhavik i Panel Partnerów.
Tutaj dostęp do Panelu Partnerów jest zapewniony bezpłatnie. Aplikacja Ruhavik jest darmowa do śledzenia jednej jednostki na jednym koncie klienta (w tym 1 geostrefa i 1 MB miejsca na dane). Jeśli wymagane są dodatkowe jednostki lub rozszerzona funkcjonalność, można zakupić płatną subskrypcję.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o naszych stawkach, skontaktuj się z nami pod adresem business@gps-trace.com lub złóż zapytanie na stronie GPS-Trace.

Główne różnice dotyczą metody płatności oraz twoich dodatkowych relacji z klientem.

Jeśli chcesz jedynie sprzedać tracker i aplikację, otrzymać pieniądze i zapomnieć o sprawie, możesz wybrać Ruhavik. W Ruhavik to użytkownik jest odpowiedzialny za kolejne płatności i nie ma bezpośredniego sposobu na kontakt z dealerem, który sprzedał ten tracker. Niektórzy z naszych dealerów nie chcą zajmować się każdym drobnym klientem.

Natomiast jeśli chcesz utrzymywać kontakt z klientem, chronić swoje trackery przed użyciem w innych miejscach, otrzymywać miesięczny dochód z usług śledzenia GPS oraz uzyskać najlepsze ceny na rynku, powinieneś wybrać Forguard.

Artykuł na blogu:
Forguard vs. Ruhavik: Czego potrzebuję jako partner?

Nie zapewniamy wyłącznych praw do naszych rozwiązań w określonym regionie, ponieważ jesteśmy zainteresowani każdym dealerem i dostawcą usług.

Panel Partnera to panel administracyjny dla dostawców usług, dealerów i małych firm, umożliwiający szybkie i łatwe ustawianie taryf, dostosowywanie wyglądu aplikacji, wspieranie użytkowników oraz uzyskiwanie pomocy od zespołu GPS-Trace. Oferuje system zarządzania klientami z 30-dniowym okresem próbnym.

Z tym narzędziem możesz:

  • Tworzyć i konfigurować konta klientów w kilku kliknięciach.
  • Zostać uwzględnionym na Mapa dealerów GPS-Trace.
  • Wysyłać bezpośrednie zapytania do dewelopera.
  • Korzystać z opcji API i White Label.
  • Wystawiać faktury klientom za pośrednictwem PayPal i Stripe.
  • Otrzymywać specjalne oferty od GPS-Trace.

Panel Partnera jest dostępny w 14 językach, natomiast Forguard & Ruhavik wspierają śledzenie odległości i przebiegu w systemach metrycznych, imperialnych i morskich oraz w ponad 20 językach.

Artykuły na blogu:
Panel Partnera: Funkcjonalności
Efektywne Zarządzanie Flotą: Rozwiązania GPS-Trace

Możesz zarejestrować się na jeden z następujących sposobów:

  • Zarejestruj się samodzielnie na Partner Panel, postępując zgodnie z instrukcjami na https://partner.gps-trace.com/login.

  • Wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie GPS-Trace (podaj swój e-mail, kraj, nazwę firmy i opisz swoją działalność, w tym planowane działania i bazę klientów).

  • Napisz do nas prośbę o dostęp do Partner Panel na adres business@gps-trace.com. W swojej prośbie podaj nazwę swojej firmy, kraj i krótko opisz swoją działalność oraz co planujesz robić. W odpowiedzi na Twój e-mail wyślemy Ci link do aktywacji konta w Partner Panel.


Uwaga:
- Jeśli wcześniej zarejestrowałeś się za pomocą swojego adresu e-mail w aplikacji Ruhavik, to po kliknięciu w link zobaczysz tylko stronę powitalną i powinieneś zalogować się używając swojego NOWEGO adresu e-mail i hasła (nie takiego samego jak w Ruhavik).
- Używaj swoich aktualnych adresów e-mail, aby w przypadku utraty nazwy użytkownika lub hasła mieć możliwość przywrócenia dostępu do swojego konta.

Dodanie informacji do karty firmy umożliwi dealerowi:
- Pojawienie się na naszej Mapie dealerów;
- Pozyskanie nowych klientów z naszej strony internetowej;
- Wyświetlanie informacji o dealerze w aplikacji klienckiej.

Nasi dealerzy mają dostęp do API, które umożliwia łatwe tworzenie planów taryfowych, zarządzanie kontami klientów, tworzenie jednostek, pobieranie statystyk i wiele więcej, co pozwala na efektywne zarządzanie biznesem.

Jedną z kluczowych cech API jest wygodny dostęp poprzez Panel Partnera, gdzie dealerzy mogą testować wszystkie dostępne metody API bezpośrednio za pomocą łatwego w użyciu interfejsu opartego na Swaggerze. Dzięki temu dealerzy GPS-Trace mogą zarządzać procesami biznesowymi bez tracenia czasu na nawigację po wielu platformach.

Artykuły na blogu:
FAQ: Metody API dla Partnerów
Korzystanie z API i integracji ze Stripe w monitorowaniu GPS

Aby pracować z API Platformy:

  1. Przejdź do sekcji “API Platformy” w menu po lewej stronie Panelu Partnera.
  2. Otwórz zakładkę “Tokeny” i utwórz token autoryzacyjny. Skopiuj wygenerowany token.
  3. Otwórz zakładkę “Swagger”, aby uzyskać dostęp do listy dostępnych metod API.
  4. Kliknij przycisk “Autoryzuj” w Swagger i wklej skopiowany token w pole autoryzacji.
  5. Po autoryzacji będziesz mógł przeglądać szczegółową dokumentację i testować metody API bezpośrednio w interfejsie Panelu Partnera.

Szczegółowe informacje o metodach można również znaleźć w zakładce “Dokumentacja” w tej samej sekcji.
Każda metoda ma przycisk "Wypróbuj", który pozwala wysyłać zapytania.
Wiele metod wymaga wypełnienia obowiązkowych pól podczas składania zapytania, które są opisane w każdej metodzie.
Dodatkowo, dla przejrzystości, metody są skategoryzowane w określonych sekcjach i zawierają wyjaśnienie, co robią.

Artykuły na blogu:
FAQ: Metody API Partnera
Korzystanie z API i integracji Stripe w monitoringu GPS

Forguard to aplikacja dystrybuowana przez naszych dealerów do ich klientów, umożliwiająca śledzenie pojazdów za pomocą GPS.

Kluczowe korzyści z używania Forguard dla dealerów:

  • Wersje web i mobilna.
  • White Label: możliwość dodania adresu swojej strony internetowej, logo i schematu kolorów.
  • API dostosowane do zarządzania kontami.
  • Elastyczny system rozliczeń.
  • Narzędzia do pobierania i przetwarzania płatności przez Stripe/PayPal.
  • Kompatybilność z ponad 2,000 modeli GPS trackerów.
  • Bezpłatny 30-dniowy okres próbny.
  • Prosty i szybki system zarządzania kontami klientów.

Artykuły na blogu:
Forguard: Przypadki użycia dla różnych potrzeb
Forguard: Odkryj zalety
Pozyskuj płatności od klientów: teraz z PayPal

You can start with Trial period for 30 days.
Within this trial period, you are entitled to create:
● A maximum of 4 client plans;
● 2 Forguard accounts;
● Up to 60 units in total, with a limit of 30 units per application account.

Jeśli jesteś gotowy do korzystania z pełnej wersji Forguard i chcesz natychmiast rozpocząć tworzenie i odsprzedaż kont użytkowników, powinieneś wybrać pełną wersję Forguard. Można to zrobić, podając dane płatnicze firmy i akceptując naszą Umowę Oferty Publicznej.

Aby zakończyć weryfikację profilu firmy, prosimy o dostarczenie: certyfikatu rejestracji firmy (skan/zdjęcie dobrej jakości). Przejrzymy go i będziemy mogli przyznać Ci pełny dostęp do Forguard.

Dzięki aplikacji Forguard dealerzy mają dostęp do następujących opcji White Label:

  • Możliwość integracji własnej strony internetowej z wersją webową aplikacji.
  • Użycie własnego logo w aplikacji.
  • Dostosowanie schematu kolorów do tożsamości marki.

Dodatkowo użytkownicy zobaczą informacje dealera bezpośrednio w aplikacji, co dodaje osobistego charakteru i wzmacnia markę.

Artykuły na blogu: 
Forguard: Poznaj Zalety
Branding Strony: Nowa Funkcja dla Partnerów GPS-Trace

In the Partner Panel, we have a demo version of Forguard, which service providers can use to demonstrate the app's functionality to potential clients without the need to create accounts and configure units.

Plany Partnerskie to plany taryfowe, na podstawie których obliczany jest koszt usług dla dealera. Na podstawie planów Partnerskich dealer może tworzyć dowolną liczbę taryf dla swoich klientów, niezależnie określając funkcjonalność i cenę, po której dealer będzie sprzedawał swoim klientom.
Niezależnie od tego, który plan Partnerski zostanie wybrany do utworzenia planu klienta, dealer płaci tylko za aktywowane jednostki.
Obecnie istnieją cztery taryfy: Starter, Lite, Lite+ i Advanced, z kosztami zaczynającymi się od 0,3 euro za jednostkę za pełny miesiąc.

Artykuł na blogu:
Przewodnik rozliczeniowy dla partnerów Forguard

Plany Klienta to zestaw możliwości i funkcji aplikacji Forguard stworzonych przez dealera na podstawie planów partnerskich dla swoich klientów. W planie klienta można określić maksymalną liczbę jednostek, stref geograficznych i pojemność pamięci danych, możliwość korzystania z zaawansowanych powiadomień, Map Google, poleceń GPRS, udostępniania, statystyk oraz liczników przebiegu i godzin pracy silnika.

Na podstawie planów partnerskich dealer może stworzyć własną siatkę taryfową dla swoich klientów lub stworzyć ekskluzywny plan klienta dla konkretnego konta.

Artykuł na blogu:
Przewodnik rozliczeniowy dla partnerów Forguard

Możesz utworzyć do 200 kont Forguard od podstaw. To pierwszy krok dla naszego dealera.

Gdy zbliżysz się do tego limitu, po prostu zwiększymy liczbę slotów.

Na jednym koncie Forguard można utworzyć do 70 jednostek.
Dodatkowo Forguard posiada funkcję szybkiego przełączania kont, umożliwiającą klientom łatwe przełączanie się między kontami, jeśli potrzebują śledzić więcej niż 70 jednostek.

Artykuł na blogu:
Przełamując limity: Do 70 jednostek na użytkownika Forguard

Aby utworzyć konto Forguard, musisz w Panelu Partnera:

  • Przejść do sekcji Forguard;
  • Kliknąć przycisk "+ Konto" w prawym górnym rogu;
  • Wybrać odpowiedni plan klienta.

Po utworzeniu konta możesz zmienić jego nazwę i dodać opis, jeśli to konieczne.

Pamiętaj, że przed utworzeniem konta klienta musisz utworzyć plany klienta na podstawie planów partnerskich. Ten sam plan klienta może być używany dla wielu kont.

Aby utworzyć jednostkę, kliknij pole wyboru jednostki i wybierz Utwórz jednostkę.
Otworzy się formularz krok po kroku do tworzenia jednostki:
1. Wybierz model swojego urządzenia GPS (trackera) z listy.
2. Wprowadź dane swojego trackera, takie jak jego ID (IMEI) i, jeśli wymagane, hasło.
3. Kliknij przycisk Zapisz.
Teraz jednostka została utworzona i pozostaje tylko podłączyć do niej tracker.
Po kliknięciu przycisku Zapisz zobaczysz menu połączenia trackera. Tutaj znajdziesz adres serwera (IP/DNS) i port, które musisz skonfigurować w swoim urządzeniu.

Ważne do zapamiętania:
Przed konfiguracją serwera i portu trackera, nie zapomnij skonfigurować jego APN zgodnie z danymi twojego dostawcy oraz strefę czasową 0 (UTC), niezależnie od twojej lokalizacji.
W przyszłości zawsze możesz sprawdzić adres serwera i port do połączenia w zakładce Sprzęt w ustawieniach Jednostki

Twój klient może pobrać aplikację z Google Play, AppStore lub korzystać z wersji internetowej aplikacji.

A dealer can transfer a Forguard account to a client using:
1.Llinks to activate your account;
2. QR code for account activation;
3. Establishing a login/email and password for the client’s account.

W przypadku, gdy użytkownik nie zapłaci za usługi dealera, dostawca usług może zablokować dostęp użytkownika do jego konta Forguard do czasu dokonania płatności. Podczas takiej blokady konto i jego jednostki nadal działają, a po odblokowaniu konta użytkownik odzyska dostęp z zachowaną całą historią jednostek.

Tracking more than 70 units is possible with quick switching between Forguard accounts. The business independently decides how to distribute units across accounts, whether it's based on the geographical location of the units, different business goals and directions, or distribution among administrators responsible for managing and servicing the respective units.

Blog articles:
Effective Fleet Management: The GPS-Trace Solutions
How to track 70+ units on Forguard

W zależności od planu partnerskiego wybranego dla klienta, dealer może, według własnego uznania, zapewnić swojemu klientowi:

  • Konto Forguard utworzone i skonfigurowane dla klienta;
  • Do 200 MB pamięci;
  • Do 70 geostref;
  • Powiadomienia;
  • Wydarzenia jednostki;
  • Oś czasu;
  • Mapy Google;
  • Udostępnianie lokalizacji na żywo;
  • Statystyki;
  • Panel poleceń: narzędzie do wysyłania poleceń GPRS do urządzenia GPS;
  • Konserwacja

Artykuły na blogu:
Automatyzacja konserwacji z Forguard: Liczniki przebiegu i godzin pracy silnika
System powiadomień w Forguard: Funkcje bezpieczeństwa na wyciągnięcie ręki
Forguard: Statystyki i raporty GPS
Forguard: Możliwości zdalnego sterowania

Korzystając z Forguard, użytkownik może wysyłać do swojego trackera dowolne polecenie obsługiwane przez urządzenie GPRS (blokowanie drzwi, wyłączanie silnika i zapłonu itp.).
Dealer może zdecydować, czy udostępnić tę możliwość użytkownikom Forguard podczas tworzenia planu Klienta.

Aby wysłać polecenie, ważne jest spełnienie 3 warunków:
1. poprawna składnia polecenia;
2. prawidłowe podłączenie trackera do pojazdu;
3. stabilne połączenie internetowe.

Artykuły na blogu:
Forguard: Możliwości zdalnego sterowania

Aplikacja oferuje Proste, Konfigurowalne i Własne powiadomienia.

Proste to powiadomienia:

  • według geostref;
  • według komunikatów alarmowych z urządzenia;
  • o podróżach;
  • o holowaniu.

Konfigurowalne to powiadomienia:

  • o przekroczeniu określonej prędkości przez jednostkę;
  • o poziomie naładowania baterii;
  • o konieczności naładowania urządzenia;
  • o braku wiadomości z urządzenia.

Własne powiadomienia (dostępne z subskrypcją premium):
Ten typ powiadomień pozwala na otrzymywanie powiadomień związanych z wybranymi parametrami, które są zawarte w wiadomościach wysyłanych przez tracker.
Możesz otrzymywać powiadomienia o paliwie, baterii, otwarciu/zamknięciu drzwi, aktywacji alarmu i wiele więcej.
Powinieneś wybrać typ powiadomienia “Istnienie parametru”, “Alarm przy parametrze” lub “Zmiana parametru” i wybrać/ustawić parametr, przy którym chcesz, aby Twoje powiadomienie zostało uruchomione.

Artykuły na blogu:
System powiadomień w Forguard: Funkcje bezpieczeństwa na wyciągnięcie ręki

If the client has forgotten the password, the service provider can change the password through the Partner panel and provide the new password to the client.

The client can also use the “Forgot password?” option. To do this client needs:
1. Select "Forgot password?" on the login page.
2. In the email client receive after this, follow the link to set a new password.
3. After the new password has been created, return to the  login page.
4. Click “Login” and fill in the username and new password.

Płatność za korzystanie z Forguard może być dokonana za pomocą jednej z następujących metod: Stripe, PayPal lub przelewu bankowego (IBAN).

Pierwszego dnia każdego miesiąca dealer otrzymuje fakturę e-mailem oraz w Panelu Partnera za aktywne jednostki z poprzedniego miesiąca. Aby zapewnić nieprzerwane świadczenie usług, prosimy o dokonanie płatności do 15. dnia tego samego miesiąca.

Obliczamy koszt proporcjonalnie dla jednostek dodanych lub aktywowanych w środku miesiąca, na podstawie liczby dni od aktywacji. Zapewnia to przejrzystość fakturowania, co znajduje odzwierciedlenie w szczegółach faktury.

If the invoice is not paid on time, access to the Partner Panel will be suspended. If the payment is not made within 10 days, user accounts in Forguard will also be blocked.

Faktura za korzystanie z Forguard wystawiana jest bezpośrednio dla dealera.

Dodatkowo, dealerzy mogą korzystać z narzędzi Stripe i PayPal poprzez Panel Partnera do fakturowania swoich klientów.

Artykuły na blogu:
Zbieraj płatności od swoich klientów: teraz z PayPal
Korzystanie z API i integracji Stripe w monitoringu GPS

Aby utworzyć konto Ruhavik, należy:
- Przejść do sekcji Ruhavik;
- Kliknąć przycisk "+ Konto" w prawym górnym rogu.

Po utworzeniu konta można zmienić jego nazwę i dodać opis (jeśli to konieczne).

A Ruhavik account can have up to 30 units.

Dealerzy mają możliwość opłacenia subskrypcji swojego klienta za pośrednictwem Panelu Partnera, korzystając z PayPal lub Stripe.

Wszyscy nasi dealerzy, po uzyskaniu dostępu do Panelu Partnera, otrzymują szczegółową dokumentację dotyczącą korzystania z naszych narzędzi.
Dodatkowo, możesz znaleźć wiele przydatnych informacji o naszych rozwiązaniach pod następującymi linkami:

Jeśli chcesz zostać dealerem i korzystać z naszych narzędzi do budowania swojego biznesu, napisz do nas na adres business@gps-trace.com lub wypełnij zapytanie na stronie GPS-Trace.
W swoim e-mailu/zapytaniu podaj następujące informacje:

  • W jakim kraju prowadzisz działalność i czym dokładnie się zajmujesz (planujesz się zajmować)?
  • Czy masz stronę internetową z informacjami o swojej firmie?
  • Kim są Twoi klienci? Czy są to klienci prywatni czy przedsiębiorstwa?

Jeśli jesteś już naszym dealerem i masz pytania dotyczące działania naszych aplikacji, oprócz napisania na adres business@gps-trace.com, możesz również poprosić o wsparcie techniczne bezpośrednio przez Panel Partnera w sekcji "Wyślij wiadomość do wsparcia".
Odpowiemy na Twoje zapytanie tak wyczerpująco i szybko, jak to możliwe.

We really appreciate the feedback and ratings of our dealers and users because they help us develop and grow.

If you have the opportunity and a couple of minutes of time, we will be very grateful if you can rate our solutions on any resource, including:

Forguard on Google Play or AppStore.

Ruhavik on Google Play or AppStore.